Artykuły z kategorii: Media i badanie rynku

Generowanie leadów przez call center - jaka jest skuteczność?
Media i badanie rynku

Generowanie leadów przez call center - jaka jest skuteczność?

Prowadzac firmę, powinniśmy cały czas próbować docierać do nowych klientów, tak aby poszerzać bazę i zyskiwać nowe zamówienia. Oczywiście, jeśli nasza oferta spełni ich oczekiwania, to istnieje spore prawdopodobieństwo, że będą oni do nas wracali, ale to nie oznacza, że mimo wszystko nie powinniśmy

Upominki dla pracowników firmy
Media i badanie rynku

Upominki dla pracowników firmy

Osoby zatrudniane w przedsiębiorstwach mogą czasami liczyć na rozmaite apanaże, które wykraczają jedynie poza otrzymywane wynagrodzenie. Skala benefitów zależy w praktyce od pracodawcy i bywa, że czasami nie ma ich wcale. Jednakże wśród tych specyficznych korzyści, na które pracownik może liczyć, wa

Naklejki Die Cut - co to jest?
Media i badanie rynku

Naklejki Die Cut - co to jest?

  Jeżeli zamawiamy naklejki, to chcemy mieć pewność, że będą one dokładnie wycięte, że wszystko będzie prezentowało się perfekcyjnie i równo. Jednak do niedawna przy małej ilości nakładu nie mogliśmy pozwolić sobie na wycinanie, ponieważ było ono drogie. To oznaczało, że trzeba było samemu wycinać p

Kartki świąteczne - gdzie umieścić logo?
Media i badanie rynku

Kartki świąteczne - gdzie umieścić logo?

Święta to taki czas, kiedy chcemy życzyć wszystkim, a szczególnie tym ludziom, z którymi mamy największy kontakt, czy to w rodzinie, czy w pracy, aby dotykało ich wszystko co najlepsze, aby spełniały się ich marzenia, a wszelkie troski omijały. Oczywiście do bliskich nam osób dzwonimy, albo składamy

Kompozycja marketingowa - marketing mix
Media i badanie rynku

Kompozycja marketingowa - marketing mix

  Marketing to bardzo rozległa dziedzina wiedzy, pod którą kryje się ogromna liczba pojęć, zależności, technik i metod działania. Nie sposób jest je wszystkie rozumieć, lecz istnieją takie, które zwyczajnie warto znać, poruszając się w obszarze marketingu. Jednym z nich jest marketing-mix. Koncepcja